Inspirerande människor

Jag tycker det är viktigt att ha människor som du kan hämta inspiration från, alt glada människor, hurtiga människor, framgångsrika människor.. Ja ni förstår vad jag menar! Jag har flera, men har speciellt två personer som jag alltid blir lika "peppad" av när jag träffat eller i ena fallet läser hennes blogg. Jag har redan länkat till Linnea men vill göra det igen, och min nominering är enligt följande: Hon sätter guldkant på sin vardag, har en liten dotter samtidigt som hon tar hand om sig själv och verkar ha ett härligt förhållande med sin sambo, hon är min källa när det kommer till träning, vardagspepp och vardagslyx, hennes blogg kallar alltid när man behöver lite extra energi. Min andra lilla inspirations person är Lina, en härlig dam som jag kännt i många år nu. Nominering: Alltid glad, tar mycket med en klackspark, har sin egen coola stil, och verkar trivas med sitt liv + att hon nu driver sitt eget företag med egna smycken som hon bla tillverkar själv. Det är nog omöjligt att inte ryckas med av Linas alltid glada humör, och man känner att man behöver "ta sig i kragen" dom gånger man har en bad day. Besök gärna hennes webshop Specialme, och frossa! Dessutom hittar ni henne på andra plan i duvanhuset (Karlstad). Jag hoppas jag någongång kunde vara en likvärdig inspirationskälla som dessa ovan är för mig! Puss och kram till er.




Kommentarer
Postat av: Lina

Johanna Björkman, du gör mig rörd !!! TRO mig du om någon i min omgivning är inspration när de kommer till allt som har med plugg att göra !Sen denna "styrkan" vi har snackat om, den är fan inget jag har :P haha. PUSSS och TACK mina fina vän.

2011-06-02 @ 13:04:29
Postat av: Linnea

men fiiiiina du! Nu gjorde du mej ordentligt rörd ska du veta<3 och du ska veta att jag klickar mej in på din blogg för att jag tycker du är inspirerande som kämpar så för att uppnå dina drömmar och du är väldigt duktig på att skriva beskrivande och berättande samt har en otrolig humor och bjuder på dej själv till Max! Stor puss och kram.

2011-06-02 @ 14:44:49
Postat av: Regina

Hej gumman!! Kan inte du ringa sen, ta en kaffe, kan komma in till jobbet kanske? Puss o kram!

2011-06-03 @ 10:09:23
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0