Its a new day!

Somnade tvärsent inatt med, vaknade av min klocka 09, och kände direkt att det var självmord att gå upp så tidigt. snosade vidare till 11.30 haha, jag blir så trött när jag inte mår som jag ska. Det är visserligen vanligt, kroppen behöver sova. Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på musik. Dagens projekt är att hämta ett paket på hagahallen, sen ska jag iväg och köra ett flexpass ikväll.. Lagomt idag känner jag, har träningsvärk i ryggen sen jag var ute sist. Jag har så fina vänner, som bryr sig om hur jag mår, ringer mig och frågar hur dagen känns och om jag vill följa med på diverse aktiviteter. TACK snälla ni! Idag har jag även bokat ny tid för mina läppar, ska dit om en vecka och bli fin inför sommaren. (Återkommer med mer information om klinik etc i nästa inlägg) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0