Lite bättre

Har varit grinig h e l a dagen, mycket för att jag varit så sjukt trött. När jag inte har någon energi blir jag lätt grinig, och uttråkad på samma gång. För att kunna "varva ner" mitt dåliga humör så svirade jag om till träningskläder och gick ut på en lugnare powerwalk, passade på att köra lite styrka på gräset längst vägen. Ett faktum är att jag är otroligt svag i armarna, tog hjälp av en parkbänk för att träna underarmarna och herregud vad lite jag orkade! dock gick resten bättre, faktiskt skönt att träna på träningsvärk. Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och kommer förmodligen somna tidigt ikväll, imorgon står det jobb på schemat. Jonna ska fräscha upp min färg med en toning, och jag ska lägga färg/blekning på henne så dagen lär gå fort. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0