Men är du trött eller?

Vaknade av att jag kände mig alldeles för utsövd, drömmarna hade börjat bli konstiga precis innan jag vaknade.. vad är klockan? det är alltid min första fråga, oavsett vilken dag och vad jag ska göra. haha! Klockan stod på 14.00!! VA?! herregud.. mördarångest, h u r har jag lyckats sova så länge? och solen lyser ute, och jag är ledig, fan flera missade samtal.. S K I T! haha ja så var min "morgon". Nu har jag precis druckit upp en stor kopp kaffe, och ska snart åka ut till bergvik med Emelie. Ikväll är det fest för Sandra som fyllde år i veckan! Så vi hoppas på en trevlig kväll :) Åter till min konstiga dröm, jag drömde att jag gjorde en bröstförminskning.. och valde ett implantat som var mycket mindre än det jag har idag, utan att göra någon korrigering med huden (som jag antar att man skulle behöva göra) jag var helt förstörd över den lösa huden mellan brösten, inget var fast och man kunde se implantaten! Vilken mardröm, det var precis vad det var! Bjuder på lite bilder från gårdagens jobb, Jag lade en kallare ton i Reginas hår för att dämpa det varma sen sist. Vi blev båda nöjda med resultatet, dock gör inte bilderna färgen rättvisa.. i vanlig ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0