Morsning!

Sitter fortfarande i min sov tshirt och dricker kaffe, pratat i telefon och kollar på tyra banks show. Imorse vad jag fruktansvärt trött, det var nästan omöjligt att hålla ögonen öppna. Jonna var vaken vid 10 i vanlig ordning och ruskade liv i mig, skrek på mig varje gång jag stängde ögonen igen. Haha, jag hade precis nästan somnat om när hon ropar "Johannaaaa, sätt dig upp!" sur som jag är på morgonen låg jag kvar men kämpade med att inte somna om. Nu är jag iallafall vaken och har fått mitt kaffe! Är ledig idag, så har inte mycket planer gjorda. Helgen var trevlig, firade som sagt Sandra med tårta och bål hemma hos henne för att sedan gå vidare till bmb. Jag var nog den mest nyktraste personen på hela stället, mitt humör hade redan svikit mig i början av kvällen.. värdelöst när det blir så, och jag vet inte varför dessa kvällen uppenbarar sig överhuvudtaget. Allt som allt så var det en lyckad kväll! Tog tyvärr inga bilder men bjuder på en på mig själv från jobbet i veckan, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiiin! :D



Tack för i lördags gumman!

Men varför svek humöret?

2011-06-20 @ 21:57:37
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0