onsdag

Precis landat i soffan efter ett städryck här hemma, underbart att ha någon att prata med i örat under tiden som man diskar, dammar och lagar mat! Idag fick det bli mammas fläskfilé gryta, nom nom säger jag! Annars har jag spenderat dagen på jobbet. Fixade mamma i håret, utväxt slingor och toning. Avslutade med att göra slingor på JM som ska på bröllop på Lördag och ville därmed vara extra snygg :) Imorgon ska jag sitta på uni HELA jävla dagen, och skriva tenta. den ska bli k l a r, så upp med tuppen för att hinna få boken i bibblan, nu blir det jordgubbar och film.. Såg förövrigt att inlägget med nycklarna hade kommit upp, gissa vad jag hade gjort? haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0