Typiskt..

Hej på er, kikar in för en snabb uppdatering. Vaknade imorse av att mitt öra värkte, sprakade och var helt igenbommat - öroninflammation. Jag är ett öronäsahals barn och har t om opererat mig för problemen, men det är lika förjävligt varje gång det kommer. inte nog med det så har jag frossa som förmodligen är en blandning mellan min solbränna och feber, + ont i halsen. KUL! jätte kul nu när jag ska jobba mer under dom kommande två veckorna.. Jag har inte alls råd att vara sjuk, så nu har jag pressat i mig värktabletter och doserar näsan med nässpray och står på jobbet. Jag blir alltid deppig när mina öron krånglar, mycket för att jag blir nästan döv när jag har inflammation och sen att värken tar över hela huvudet. SKIT.. nu ska jag dricka kaffe, och hoppas dagen går fort. Hoppas ni mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0