Alla dagar kan inte starta bra - tydligen

Inatt kunde jag inte sova, det gick verkligen inte och desto mer klockan blev desto svårare blev det. Såklart! Jag somnade strax efter 03 och klockan ringde 07, snosade till halv 8 och fick jävligt bråttom istället! Jag är alltid smått förvirrad på morgonen, allt tar lite extra lång tid om jag inte har fixat saker dagen innan. Som tex ladda kaffebryggaren, bestämma mig för vad jag ska ha på mig, packat väskan etc. Ja jag vet, men så fungerar jag!
Insåg att jag inte skulle hinna, och ber bella hämta upp mig, inser att jag inte skulle hinna med henne heller och blev mer och mer grinig på denna skitmorgon. Frukosten åt jag på 5 minuter, gjorde mig iordning.. välte ut mitt löspuder i golvet, hittade inga kläder, då fick det vara nog. skit samma! så jag tog en senare buss för att komma till skolan efter rasten som alltid infinner sig 09.30, sagt och gjort! efter det har dagen rullat på som det har ska, Alltid skönt att veta att allt som man skulle göra är gjort!
Jonna frågade om jag ville jobba några timmar imorgon, men som jag känner nu så vill jag bara vara ledig och hinna med mitt hem, städa, diska och ja.. allt tråkigt som man inte har orken till som man borde annars. 
Ska det vara så ska det vara, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0