En trött Johanna

Lyckades sova runt två timmar inatt, låg och snurrade i sängen, tittade på film, gick upp och och drack vatten, stängde av tvn, satte på tvn.. jag försökte med allt, men jag ville inte somna. Klockan ringde 06:45, jag snosade till 07:30 och fick i vanlig ordning bråttom. Jag har varit SÅ trött dom senaste två veckorna, min kropp vill inte somna och inte heller vakna på morgonen. Har haft en föreläsning i skolan till 12, och det bar det av in till stan för personalmöta/lunch vid halv 13, för att sedan börja mitt arbetspass kl 14! haha! hetsigt, men bättre det! annars hade jag nog varit ännu tröttare..

Johanna har varit inne på jobbet idag och fått sitt hår slingat, hon hade från början en mörk brun-röd färg som vi ville få lite liv i, så vi blekte upp en hel drös med slingor, och la sedan en toning över för att dämpa den "blekta" känslan! blev riktigt bra, det är verkligen en process att gå från mörk till ljus, speciellt om man har mycket rött i.. Men för att vara första omgången blev det lyckat tyckte vi båda :-)

Slutar kl 19 och ska då hem för att slänga på mig mjukisar och förmodligen spendera kvällen hemma hos Marcus, film och godis? ja tack!

Min goa arbetskamrat Linda har erbjudit sig att hjälpa mig med designen till bloggen, så snart kommer det hända grejer här! kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0