Härlig Lördag

Denna dagen har varit hur härlig som helst hittils, imorse åkte jag och Sofia upp till Forshaga för en ridtur.. hade en jätte snäl häst som tog väl hand om mig, det gick bättre än väntat! dock har jag ont i låren och rumpan nu och lär ha ännu ondare imorgon! haha, otränad (ska köpa träningskort imorgon faktiskt!) Efter vi var klara åkte vi upp till Mamma och pappa i stugan, fick kaffe och smörgås.. Mina goa föräldrar, ord kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar dom! Typsikt nog så hittar jag inte sladden till kameran just nu så jag kan inte visa några kort från stallet men jag tog några kort med mobilen i stugan så jag bjuder på dom :-)
Nu har jag precis kommit in från en promenad ute i solen, gud vad mycket mer energi man får av sol! jag blir sporrad till att vara aktiv! soffan känns inte speciellt lockande längre. Ska snart iväg igen för att äta lite mat tillsammans med Sofia och hennes familj, pizza ^^

Pappa byggde ett solloft på taket förra sommaren!
Goa Mamma & pappa :-)
Pappa, när han mår som bäst! i sina dilevabyxor med spaden, i stugan :-D Jag känner mig stolt över att vara hans dotter, Mamma och Pappa är för mig personer i världsklass! Nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: Regina

Hej gumman! Gud vad mysigt!! Vad avis jag blir, vilken underbar dag du har haft! Vart tog alla länkar till olika bloggar vägen, gillar ju att kika runt??

Kram ring ju, skulle ha gjort de efter du träffat din mamma sist, remember? Men skit samma.. ska vi ses under veckan lr ??

2011-03-27 @ 20:58:32
URL: http://mebyregina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tog bort alla länkar :-) många av dom var gamla. Jag glömde helt bort att ringa! förlåt! jag hinner förmodligen inte ses denna vecka, men nästa vecka! om du kan? vi kan ju höras på luren. Puss!

2011-03-28 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0