Snark

Jag somnade som en sten i sängen när jag kom hem från jobbet, som vanligt när man somnar sådär så drömde jag bara konstigt, bland annat att min säng var ett litet bibliotek och jag tog hand om böcker under tiden som jag sov? jag var lätt förvirrad när jag vaknade och trodde för någon minut att dom hade "rensat" min säng på böcker. Och vart var alla? Haha! gick upp och åt lite fil, och nu sitter jag framför tvn. Är helt ledig imorgon, och det tänker jag vara på riktigt! jag unnar mig det, för att sedan ha en hel-dag med labb på onsdag och följande dagar.
Söndagen spenderades hemma hos Sofia, pannkakslunch följ av en trip hem till mina föräldrar och sen lite matshopping på maxi. Lördagen avslutade vi på bmb (blue moonbar) helt okej, i vanlig ordning en del folk. Somnade i soffan när jag kom hem.. Var möjligtivis lika snygg när jag vaknade som när jag somnade!

Jag och Jonna i lördags, jag ser tandlös ut jag vet.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0