Snusen tog slut

Attans, snusen får aldrig någonsin ta slut! never, den är min hjälte i vardagen, och mitt hopp och framtiden. Haha!
Skämt å sido, har precis kommit hem från en tur med mamma, handlat nödvändigt ting till kyl och frys. Mitt dagliga nikotinbehov skulle också förses, jag borde skämmas som borde snusar och röker.. måste dock säga att jag inte röker lika mycket som förr.
Försöker få tag i min vän och arbetskamrat Linda för att få lite hjälp med min blogg, så Linda om du läser detta ta kontakt med mig :-) Jag har några småjusteringar som jag vill göra, men har inte kunskapen.
Jag får verkligen ångest av alla gamla inlägg i den här bloggen, hela upplägget var ju tragiskt. Nå väl att jag har mått skit i långa perioder i mitt liv, fyfan! är så glad att jag inte befinner mig där nere längre. Det var mörkt, och jävligt trist måste jag säga. En stor eloge till mig själv, som lyckats tagit mig ut på andra sidan.

Jag och Jonna från i helgen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0