Tisdag

Skulle varit ledig idag, men min kollega blev sjuk imorse så jag hoppade in! Kanske blir så att jag blir avbytt lite senare av L så jag hinner med lite ärenden innan stan stänger med mamma som planerat. Bra med lite extra pengar i bössan helt klart :-) Har en laboration som ska vara inne på fredag, måste tillägna en dag åt den innan jag skriver den. Vi ska avgöra beteenden i det verkliga livet, utifrån hur vi själva agerar.. Lite spännande, men hade helst sett att den skulle vara klar nästa vecka, inte direkt att jag tänker göra det på jobbet. Skola imorgon, och fredag sen jobbar jag även fre-månd, pepp pepp! nästa vecka är lugnare :-)

Är otroligt sugen på att bli kallare i håret, och pratade genom detta med min chef imorse. Han hade ett mycket bra förslag som kommer göra mig mer pastellig, det gillas! Nåväl, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0