Tordag

Jag kommer alltid på smarta ämnen som jag ska skriva här, men när jag väl sätter mig ner och ska skriva så minns jag ingenting. Just nu sitter jag i soffan med en stor kopp kaffe, snusen och mina enorma headphones med mina favoritlåtar som låter mig drömma om framtiden och t om få lite pirr i magen :-) det ni! Dagens to do, är ju som sagt att städa, diska, och tvätta om det finns någon tid.. måste tvätta mattor, hur gör man för att hålla en hallmatta ren? mer än i en dag, säg mig någon? snälla! usch, blir så trött på min hall. Det komiska är att jag har hatat alla mina hallar, När jag och mitt ex bodde ihop var det hallen som det var fel på, den var avlång men ändå rymlig. Men det gick inte att möblera.. I min förra etta så var hallen alldeles för liten, så du drog in all skit utifrån innan du hann ta av dig skorna, + att den var chackrutig? Den hallen jag har nu är avlång, och extremt svårmöblerad, men jag har ändå lyckats, problemet är att golvet behövs att bonas (?) poleras, för nu ser det lortigt ut hur du än gör! och det är grus.. överallt. Så jag kanske ska hitta en lägenhet utan en hall ?! :D På tal om annat, min brorsdotter fyller 4 år - i år. Tiden har gått snuskigt fort! och hon blir bara större och större, mitt liv har blivit mer betydelsefullt sens hon kom till världen, jag är hennes gudmor eller "fadder" som det heter, och jag kunde inte vara mer stolt över denna skapelse! Jag ser fram emot alla år, när hon blir äldre.. Jag vill vara där för henne, som min moster Lotta var, kunna prata om allt, sova över, och vara en vän i nöden. Jag älskar denna unge!! och det bästa är, att i september kommer det ett tillskott, min bror ska ha barn igen! Lycka! Här är några bilder på molly, dock är dom från i sommras så det har hänt en hel del sedan dess. Sist jag var där så fick jag en miljon pussar, min goding..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0