trist

Kom precis på, här hemma i min ensamhet att min tillvaro är riktigt trist för tillfället! syftar inte på människorna i min omgivning, dom är bäst på alla sätt och vis :-) MEN, det är så många som befinner sig någon annanstans i världen just nu, eller som nyss varit på semster. Thailand är poppis även i år, Vissa är eller har varit där, andra är i Las vegas, London etc etc. Och jag sitter hemma och pillar på min elräkning, och gnager på ett äpple - i Karlstad! Utan några som helst planer på att göra något kul inom snar framtid, jag ska plugga och jobba, tills skolan tar sommarlov då jag ska fortsätta jobba, tills sommaren är över då jag ska börja plugga igen.

Observera att jag stortrivs med att plugga, jag har funnit rätt väg i mitt liv! MEN, åter igen.. jag är i stort behov av att göra något kul, byta mijö, och se andra saker. Vardagen blir lätt trist, men det är inte bara att packa väskan och dra. Det finns det inga pengar till, och inte tid heller just nu. Så vad gör man? kör med copingstrategier och gillar läget? Det är som det är! Ser iallafall fram emot min ridtur imorgon, ute på landet! frisk luft, och lite mindre herrhagen.


Kommentarer
Postat av: Jesperfatima

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-29 @ 10:49:39
URL: http://jesperfatima.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0