Deep thinking

Idag är det en bra dag, inte av några speciella anledningar. Dagen kunde börjat bättre, la ihop ögonen 04 inatt efter att jag brottats med att sova i flera timmar.. typiskt mig, riktigt typiskt mig när jag ska upp till skolan 07. Ingen lycka med att ta sig upp denna morgon med andra ord. Men idag fyller min goa mamma år! och i mina ögon blir hon bara vackrare och vackrare för varje år som går, som jag tidigare sagt så är mina föräldrar oslagbara, även min bror Johan! Dom finns där vid min sida när jag faller, hjälper mig upp och håller mig stadig när jag inte längre kan stå själv. Det spelar nog ingen roll, vad jag skulle göra eller ge dom så skulle jag aldrig kunna ge hälften så mycket tillbaka som dom har gjort under åren. Som många andra så hade jag det otroligt jobbigt under tonåren, och även upp i det tidigare vuxenlivet, det har varit en lång och jobbig väg till att få ordning på allt, och än är det mycket kvar att tampas med men jag har kommit ut på andra sidan! och det är med hjälp av dom. Sedan kan man inte förvänta sig att livet är en dans på rosor, det kommer alltid finnas taggar i rosbusken, det handlar om att ha verktyg att kunna tackla dom. (jag älskar metaforer..) Jag är mer stolt över dom, än vad jag är över mig själv och är så tacksam för att jag är en del av denna familj som på alla sätt är underbar. Ska göra mig iordning och trampa in tilll stan och besöka bla jobbet, kommer sedan spendera kvällen med att läsa om barndompsykologi.. Vad gör ni idag? Fikar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0