Förändringar

Jag älskar förändringar, små som stora! men jag fylls med energi när något nytt händer. Jag insåg herromdagen att jag inte längre passar i superblont hår, och eftersom jag är rödlätt i mig själv så är det svårt att bevara en isig kall färg länge! Därför har jag nu bokat tid hos frissan på fredag för att återgå till mina mörka slingor jag hade i våras. Jag älskade den färgen, den här gången är jag dock lite tuffare och kommer begära mer av det bruna. Sist lade vi mer mörkt i underhåret, det ger ett djup i färgen! Så det är även min tanke denna gången. Idag blev jag även ägare av en iphone 4, som jag funderat på under en längre tid.. Jag har under kvällen försökt lära mig hur den fungerar, installerat och donat. Än så länge väldigt nöjd :) Nu är Jonna här och dricker en kopp te med mig, hon var för söt när hon knackade på dörren i em, eftersom mitt förra simkort blev inaktiverat några timmar hade jag inte svarat på telefonen och detta gjorde henne orolig! min fina vän v. Upp till skolan imorgon, 07.00 och vid 12 ska jag ut och övningsköra med moster igen, nu ska det gå undan!
Konstraster mellan platinablond och mörkbrun! Skiljer några år imellan :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Längtar tills att se resultat på Fredag ;-)

2011-05-04 @ 23:31:55
Postat av: liiah - mamma till Belle

Helt rätt val att köpa Iphone 4, du kommer undra vad du gjorde utan den sen .. Jag lever med min iphone i handen!

Ja jag är också jätteglad att jag har bestämt mej .. jag har alltid tvivlat på mej själv och min förmåga att klara ett universitetsprogram men har kommit till insikten att VILL MAN SÅ GÅR DET!! Personalprogrammet har jag varit inne på länge att jag vill läsa men snittet här i uppsala är typ 20,0 så jag har kännt att jag kan glömma det :( men ska tll en syo och diskutera om man kan skräddarsy programmet på något sätt? eller läsa enstaka kurser .. ska bli intressant, ska till henne nästa vecka :) TOPPEN att du har tagit tag i körkortet! den dagen jag fick kortet i handen var absolut en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, den frihetskänslan är obeskrivlig! Stort lycka till och du klarar det galant bara du har bestämt dej PÅ RIKTIGT :) STOR KRAM!



2011-05-05 @ 17:31:30
URL: http://www.mrsvandeerkamp.devote.se
Postat av: Jossan

Ska nog hålla mig borta på vägarna när du är ute och kör :) haha! nej då.. Du är mycket snyggare i brunt :)



Massa Kramar!!

2011-05-10 @ 09:58:47
URL: http://sweetbabysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0