Jaha.. Jaja

Jag har försökt läsa en och samma bok hela dagen, började med att jag somnade med den i ansiktet.. tänkte, ja nej men en vilopaus kanske behövs. Sover 1 timme, vaknar tar upp boken men somnar på vägen? Så jag vaknar 30 min senare med boken över mig. Sätter mig upp, lika trött för det.. Har ännu inte lyckats ta mig genom hela boken, jag har seminarie imorgon men har verkligen inte ork att läsa mer, dock måste jag.. Funderar på när jag ska börja känna mig som mig själv igen, haha! Det har varit mycket för lilla mig på senaste. Hade en jätte trevlig kväll med Bella igår, rödvin och kasslersallad, för många cigaretter och djupa samtal.. Nej, fanimej seminare imorgon! Måste läsa, och reflektera över penisavund och andra märkliga ideér innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0