Jajjemän..

Jag är tillbaka, Denna veckan har jag varit frukstansärt disträ, orkeslös och passiv. Fråga mig inte varför, men jag blir "såhär" kanske 1 gång var 6e vecka på sistone, slarvar.. och lägger mig liksom på autopilot. inte bra hörrni! Jag lovade Linnea att berätta om min studieplan, och det ska jag göra :) inte i detta inlägg men det kommer! till er som är intresserade :) Så vad har hänt.. Mitt hår! mitt hår har definitivt hänt! Jag blev sugen på lite mer mörka slingor som jag skrev.. Min kollega drog  upp tunna slingor i en hätta och så la vi en brun färg, men.. dom blev gröngråbrunsvarta! KATASTROF!! Det var längesen som jag kände en sådan panik i kroppen förut, panikångesten var total kan man säga! För er som aldrig har haft ångest, eller panikångest kanske inte riktigt förstår men det gick nästan över till fysisk smärta. Haha, pga håret.. jag vet, men mitt hår är viktigt för mig! Det slutade med att vi fick lägga i en varm, mörkbrun färg i hela håret för att täcka slingorna. Jag har fortfarande inte vant mig vid det bruna, då det var flera år sen jag var mörk sist.. + att jag trivdes som fisken i vattnet med att vara ljus! Men jag tycker om det mer och mer, sen är det en toning som med tiden kommer rinna ur så då får vi se vilken väg jag väljer då helt enkelt :) Igår fixade jag även Jonna i håret, gjorde ljusa slingor och sedan la över en kall toning, hon blev bedårande! Have a look! :)
Vad tycker ni? Just det, jag klarade hemtentan!! I'm glaaad!

Kommentarer
Postat av: Regina

Du gumman du är riktigt snygg i brunt med !

Och jonna blev skit snygg i håret!

2011-05-25 @ 09:54:10
URL: http://mebyregina.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Tack vännen!! :)

2011-05-25 @ 14:00:37
Postat av: Sandra

Du är jättefin i det mörka håret! :)

2011-05-30 @ 16:51:01
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0