Måndag

Vill tillägga till förgående inlägg att jag absolut inte har några förutfattade meningar, fördommar eller tycker detta umgänge suger på något vis, så glöm inte att bjuda in mig nästa gång det väntas en "crazy kväll" .. Haha, lämnar ämnet där. Har jobbat hela helgen och passade på att fixa Emma i håret, hon sitter nu på flyget till Egypten med sin pojkvän. Ska inte lägga till något ironiskt som "Jag är inte alls avundsjuk.." Jag är nöjd över veckan som väntar, jobb idag och sedan föreläsningar, och hemtenta men jag hade väldigt gärna velat åka utomlands, inte nödvändigtvis sol och bad semester. Jag får se fram emot resan till London i sommar helt enkelt!  Än så länge har jag kaffetimmar kvar här hemma, är dom inte underbara? Dom timmarna på morgonen som man bara har för sig själv. Det jag gjorde med Emma var att lägga en bottenfärg, (5W) som står för en varm brun med en femma som utgångsläge. Hon var något ljusare än så, men jag tycker det är snyggt när botten är en nyans mörkare så blir det ett fint "djup" i färgen, över det lade jag guldblonda slingor.. Voila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0