Onsdag

Idag är jag drettrött, tvärtrött! Jag tyckte synd om mig själv imorse när mina 5 klockor försökte få liv i mig, det går ta mig fan inte att väcka mig på morgonen på ett normalt anständigt sätt, för då vaknar jag inte. Det är Jonna och Sandra som har lyckats väcka mig, genom att att försiktigt säga mitt namn. Hur kommer det sig? Då har dom kastat kuddar, killat mig under fötterna eller rent av sagt skrikit till mig innan men nej. Min hjärna går in i trots-läge och vägrar vakna, har även hänt att jag håller takten till väckarklockan med fötterna. HAHA! Men upp kom jag, efter lite om och men.. Iväg till skolan och har suttit på en våldsamt tråkig föreläsning i fyra timmar, läraren hade ett och samma tonläge under hela föreläsningen.. Slutade med att jag i vanlig ordning underhöll mig själv med min sjuka humor, Isabella som satt bakom fick ta emot ett och annat sms som gjorde att vi båda bröt ihop.. Nu har jag precis ätit lunch, och ska läsa inför seminariet på fredag, "Psykologi och Kön".. kommer bli väldigt intressant, eller? Peppa mig! Känner jag mig själv rätt så kommer jag somna med boken i ansiktet eftersom jag är en svårt trött människa. Dom senaste två veckorna har varit så konstiga! På många olika sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0