Tisdag mina vänner

Ja, då var det tisdag.. jag sitter fortfarande i min morgonrock, som förövrigt behövs att bytas ut, till en mycket skönare variant som går att stänga. Nu känner jag mig som en man, bara stora boxershorts som fattas här under haha! Jonna kommer snart hit och ska dricka kaffe med mig, sen är det dags att skriva hemtenta. Gör jag något annat? men snart är jag 30 p rikare, en delkurs kvar nu. Sen har jag "sommarlov" innan allvaret drar igång på riktigt. Igår efter jobbet gick jag och Jonna och åt god deli på Valfrids, kvällskaffe på det.. Kvällen och halva natten spenderade jag hemma hos Marcus, kollade på film, och tryckte i oss choklad. Fram till 02 låg vi som äppelmos i soffan medans han var helt isnöad på min iphone, inkl alla appar där man kan mixa musik. Stör aldrig en man som spelar spel.. Nu tillbaka till mitt kaffe, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: liiah - mamma till Belle

kan inte du berätta om din utbildningsplan? nyfikeeeen

2011-05-17 @ 17:02:44
URL: http://www.mrsvandeerkamp.devote.se
Postat av: Johanna svarar

Absolut! :) håll utskik imorgon!

2011-05-19 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0