Tut tut

Längesen jag var så trött som imorse, trots sovmorgon så ville inte kroppen vakna! jag missade mitt käraste "våra bästa år".. eftersom jag somnade ifrån det, haha! det är så jag vill ha det på morgonen. Frukost, våra bästa år och efter tio med malou. Våra bästa år är ju egentligen ett fruktansvärt program, utan slut! En never ending historia med andra ord, inte undra på att dom byter skepnad i form av annan skådespelare lite då ochd då. Det har alltid stört mig! det ger inte samma "känsla" när det helt plötsligt dyker upp ett nytt ansikte. Idag har jag varit ute och övningskört med min moster, brände upp på stora vägen med en gång men kände mig alldeles för skakig för det, så vi åkte ut till flygfältet där jag fick känna på hastigheten och lära mig att växla ner! Växla upp har inte varit ett problem. Så nu känns det som jag bemästrar alla växlar, och är bara mer taggad för nästa tillfälle då jag vill komma upp i fart utan att skita ner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0