GÄSP!

Idag har jag varit extra trött, vet inte riktigt varför men har inte lyckats vakna till.. tre timmars föreläsning på em, sedan till bergvik och handlat julklappar, bara en kvar nu sen är jag klar med det för i år! Fick precis en tankeställare/påminnelse av att i princip varje dag fram till julafton är full! från och med denna vecka så har jag dubbelföreläsningar i skolan, med andra ord halva dagen juridik och halva dagen grupppsykologi. Kommer bli låånga dagar i skolan och jag förstår inte riktigt hur dom tänker när dom kör igång en ny kurs innan vi har hunnit gjort salstentan i juridik! Som om den inte var nog att ha i huvudet, utöver skolan så kommer jag jobba mina helger och även lite mer under december. Julafton känns långt bort just nu! Men det är bara att köra på, jag kommer vara nöjd när denna månad är över :) (om jag klarar tentan dvs..) Något mysigt att se fram emot är iallafall att åka till Danmark/Göteborg helgen innan jul med Mamma, Pappa och Sofia. Lisebergs julmarknad, hotell och annat mys! Nu ska jag snart krypa ner i sängen, känner mig inte riktigt bra än.. Är rädd för att magsjukan jagar mig, förhoppningsvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0