Ja, Hej.

Total frånvaro här inne, men jag antar att jag inte är av den sorten som skriver bara för skrivandets skull.. eller? Veckan har minst sagt varit full med både jobb och skola, har jag inte jobbat heldag på jobbet så har jag varit i skolan för att sedan gå till jobbet. Mycket bra nu när det närmar sig jul att få lite exra klirr i kassan ;) Sen så har jag en väldigt svår kurs i skolan nu, juridik. Salstenta om ca 4 veckor, så det känns bra att få det mesta av jobbet gjort innan jag måste sitta och nöta inför den.. Faktiskt så känner jag mig mer nervös än vanligt, dels för att det är salstenta men mycket för att det är ett ämne som jag är helt lost i. Man sitter med full fokus på föreläsningarna för att ha en chans att hinna med, tänk dom som läser juridik på heltid? Förstår inte hur man orkar det.. Dock tycker jag att det är väldigt intressant, så det ska väl gå vägen detta :)

Nu står jag på jobbet och dricker en kopp kaffe, vi har äntligen införskattat en ordentlig kaffekokare så nu slipper vi springa och köpa varje gång.. Mina arbetskamrater Denise och Linda kommer snart hit för att fixa inför en fotografering, sen vid 13 kommer Isabelle för att få utväxten ordnad :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0