jobbhelg.

Dags för jobb helg igen, känns helt ok faktiskt! dock är det lite drygt att pengarna för den här helgen redan sitter på kontot haha ;) Skyltsöndag imorgon så då tänkte jag fixa med lite pepparkakor och mys i butiken, kanske ett och annat tänt ljus och förhoppningsvis hittar jag julskivorna som är här någonstans.. Annars då, jag klarade tentan! Jag var nästan säker på att jag skulle på retur/underkänt på den.. den kändes hastig och ofärdig men jag lyckades kamma hem ett G, och det är jag nöjd med. Nu är det bara den här jävla juridiken som äter upp en från insidan! Efter en heldag i skolan igår var man mör i huvudet kan jag säga, om 2 veckor gäller det! Salstenta, och jag måste klara den! Gud vad jobbigt att ha den hängnandes över sig och behöva göra omtenta i jan.. Men, världen rasar väl inte över det, hade bara varit skönt. Fredagskvällen spenderades med upphängning av nya gardiner, och annat pyssel, pizza och Idol :) Skön avslutning på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0