Nej jag vet inte.

Kollar på "bonde söker fru".. tankarna har gått vidare till liknande program som "Ensam mamma söker" och började sen tänka på det här med dejtingsidor ex match.com och allt vad det heter. Jag har alltid haft svårt för kärlek över internet, med andra ord att man träffar någon över internet som man sedan träffar och kanske sen inleder ett förhållande med. Jag säger inte att det är fel, eller att det inte går att träffa en bra man/kvinna. Men det är något jag själv aldrig skulle göra, för det första så är jag den eviga romantikern som tror på att träffa någon i verkliga livet när tiden är rätt. Det spelar mig ingen roll om jag så är singel i 10 år till så tänker jag inte "söka" efter den rätta på andra håll än genom den naturliga vägen. För det andra så skulle jag vara rädd för att något inte stämde med mannen i fråga, "vad är det för fel på honom om han måste gå genom en dejtingsida" och liknande tankar, "är han desperat?".. Nej, som sagt jag tror verkligen att det finns människor som kan träffas så men det är helt klart inte min kopp av kaffe. Någon skulle förmodligen behöva döda mig innan jag medverkar i något av ovanstånde program haha, men jag kan erkänna att det är underhållande att titta på, lite söta tycker jag nog att dom är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0