Självklart..

Så åker jag på en öroninflammation inatt, låg och vände och vred mig i smärta tills klockan blev runt 06.. Då gick det inte att "sova" längre, utan låg och blundade till första omgången av klockorna gick igång, fortsatte och blunda tills jag skulle upp. Jag kommer oftast aldrig undan en öroninflammation när jag är sjuk/förskyld.. Men det verkade lovande igår när jag kände mig relativt bra! Men nä, ett besök på vårdcentralen i em och äter nu pencilin och boostar bihålorna med kortison i 5 dagar framöver. Nu tänker jag bli frisk, och det snabbt! Hade seminarie idag inför tentan, jag måste få den klar innan helgen om jag ens ska kunna "ha helg".. Läsa och skriva, skriva och läsa imorgon med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0