Skyltsöndag på jobbet

Var på jobbet lite tidigare imorse och fixade med julmyset, tända ljus, jultomtar, och pepparkakor fick jag till :) Dom spelar julmusik i duvan så jag tycker nog att stämningen finns. Jag mår sådär idag, och det syns väl även på mig.. vaknade i mensvärkskramper vid 06 imorse och sömnen var väl inte jätte effektiv fram tills att jag masade mig iväg till jobbet. Mellan kunderna försöker jag slå lite i lagboken inför tentan, fick även en del gamla tentafrågor gjorda igår.. känns bra men långt ifrån redo för en salstenta! Nu tänkte jag försöka fixa till håret som egentligen behöver en ordentlig tvätt, dock hann jag inte det imorse så nu står jag här och är "julfin".. i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0