1 oktober

Nu är det fan i mig oktober redan! det kändes imorse, (tyckte jag) det var alldeles dimmigt ute och rått. Första halvan av denna jobbdagen har varit riktigt jobbig, jag har haft sjuka kramper i magen som mer eller mindre fick mig att tuppa av, efter x antal ipren och deklofenak och x antal timmar senare är jag nu ok igen. Men känner mig helt lam, trött och vill helst bara hem och sova! Trött på att det alltid ska göra så förbannat ont så på måndag är det jag som ringer ett samtal om backup. Mamma var så söt som ringde och kollade hur jag mådde (om jag hade somnat) när jag pratade med henne mitt i allt så kunde jag inte hålla uppe ögonen. Nu ska jag snart stänga ner butiken och åka hem och ta mig en powernap, jag ska iallafall försöka att blunda en timme eller två! Ikväll kommer en av mina bästa vänner och dricker vin med mig! Ska bli så KUL att få en helkväll med henne, Victoria pluggar i Örebro så vi ser varandra väldigt sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0