Dagens tabbe

Eller nej inte dagens, veckans. Det är fan dags för lite humor i bloggen igen! Har en sån där dag när man är allmänt sur, irriterad och missnöjd! så kom jag och tänka på detta och måste dela med mig, även om det kanske inte gör att ni vänder er ut och in och skrattar hejdlöst. Min vän ringer, från thailand, observera att hon ringer från andra sidan jordklotet.

Med lite sådär aaah-ha röst säger hon : "Jag hörde att du sov hos XXXX i helgen?"
Jag: "Nej, det gjorde jag inte.."
Min vän: "Nej men förra helgen då?"
Jag: "Nej, inte det heller. Någon sov säkert där med inte var det jag"
Min vän: "Ehm.. ok, alltså XXXX trodde det var du som sov där."
Jag: "Ja, fast det var det inte, Bummer!!"
Denna stad är för liten..







Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har fått en utmaning i min blogg! :)

2011-10-13 @ 21:58:11
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0