Paintball

Igår var vi ett gäng härliga tjejer som åkte iväg och spelade paintball, Det var verkligen GRYMT kul!! Svettigt, och man var full av adrenalin hela tiden! Det gjorde sjukt ont att bli träffad, vilket jag hade "oturen" att bli ordentligt sista spelet så nu är jag full i blåmärken och träningsvärken är enorm. Besök deras hemsida HÄR Chaos paintball ligger på Skoghall här i Karlstad, jätte bra instruktör så jag rekommenderar det verkligen! Dra ihop ett gäng och boka! Jag garanterar att det inte var sista gången för mig. 10 poäng av 10 möjliga, ett minus för overallen som fick en att se ut som en jätte bäbis eftersom man hade kläder på sig under, inkl skydd. Inte så smickarande, haha men helt klart värt det, kulorna hade förmodligen kännts ännu mer utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0