Söndag

Morsning! Hur mår ni idag? bakfulla? Står på jobbet och dricker kaffe, försöker strukturera veckan som kommer. Det är mycket att göra i skolan nu, "studiebesök" ska bokas och utföras, presentation i basgrupp 25 min, seminarie då vi alla ska ha skickat in hemtentan till våra lärare och även till alla i basgruppen - läsa genom allas tentor för att sedan få feedback på seminariet för att sedan skicka in den för bedömning. Jag måste läsa läsa läsa, och skriva skriva skriva den här veckan! Jag jobbar lörd-måndag nästa helg också så jag måste försöka få mycket gjort under veckan. Motivationen är inte riktigt som det ska just nu, men jag hoppas den kommer tillbaka till mig inom kort! Allt blir så mycket tyngre annars.

Gårdagen var förövrigt hur skön som helst, spenderade kvällen/natten hos min kusin som var bortrest = en stor lägenhet enbart för mig själv. Badade badkar, lagade mat och kollade på film.. kvalitétstid med mig själv med andra ord! Ska tillbaka dit efter jobbet och passa Lowa och hämta all min tvätt som jag passade på att tvätta upp igår! Åååååh ja, det är mycket i huvudet på mig nu.. Det känns även som att den här månaden aldrig tar slut? Det får gärna bli den 25e och löning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0