Söndag

Börjar bli lite smått trött på min lägenhet, även om den är mysig och jag stortrivs! MEN, nu har jag legat inne sedan i torsdags (?) och mått skit, jag är fortfarande sjuk... Jag är så ivrig på att bli frisk! Jag har ett GO i kroppen som jag vill ta vara på, jag vill ta tag i saker, jag vill t om jobba! Jag trivs på mitt jobb, jag menade inte så. Vill bli klar med tentan.. och sen vill jag fräscha upp mig själv, mitt hår behöver inpackning, min hud behöver en fuktbomb och mina ögonbryn behöver både trimm och färg. SÅÄRE! Nu tillbaka till tv-tittandet.. Har precis bokat in mig på en hel del jobb v.45 om min kollega ska utomlands, blir 150% effektivitet denna veckan om det blir så, men hey! pengar ;) Ingen in da moment bild idag heller, jag bjuder därför på en gammal.. sisådär 3 veckor till åren. Åh.. kom precis på att jag måste köpa snus, skit!


Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig tjejen! Kram!

2011-10-30 @ 21:05:43
URL: http://elinjohannaolivia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0