Söndag

Gårdagen var hur mysig som helst, Vin, ost och kex och en hel del prat! Precis som det ska vara med andra ord. Victoria är verkligen en av mina finaste och bästa vänner! Vi tog en sväng på koriander, köpte sen med oss mat (varför?) och åkte hem och sov. Nu står jag på jobbet, min jobbhelg som sagt men dagen har varit helt okej! Fixade håret på min brors sambo Jenny, som förövrigt blev jätte bra! Trevligt var det också :) Ska strax stänga ner butiken och bege mig hemåt!


Och såhär är det nu, nu skiter jag i dig. Det tar för mycket dålig energi av mig, när det egentligen är så löjligt uppenbart! Jag kan iallafall vara nöjd med att jag försökte, kanske för mycket för mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Energitjuvar är ingenting att ha, satsa på positiva prickar så som din polare Victoria! :)

2011-10-02 @ 21:25:43
URL: http://elinjohannaolivia.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Så är det absolut! :)

2011-10-03 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0