Utmaning

Fick en utmaning av Sandra så jag tänkte försöka besvara den så gott jag kan! :)

1. När ingen ser eller hör mig: Så sjunger jag ståendes hemma i vardagsrummet, helst till Ted Gärdestad!
2. Jag går aldrig hemifrån utan: Mobil, cigaretter och plånbok.
3. Min blogg heter som den gör för att: För att jag heter Johanna Björkman ;)
4. Om jag vågade skulle jag: Packa väskan och resa bort under en längre tid, dock en omöjlighet när jag pluggar, men det är något jag hoppas jag får möjligheten att göra någongång.
5. Om tio år kommer jag att: Förhoppningsvis jobba med något jag trivs med, och kanske t om bildat familj!

Nu utmanar jag Elin, och Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0