ZZzzz..

Nu jävlar, jag har haft svåra problem med att vakna på morgonen på senaste. Mycket för att jag lyckats vända fel på dygnet. Jag har x antal klockor ställda varje morgon, oavsett om jag måste gå upp eller inte. Igår köpte jag en klocka som man ska lägga under kudden, den både vibrerar och låter. Vaknade jag? nej! Självklart inte.. Så idag åkte jag iväg till ikea och fyllde på min samling, köpte ytterligare en skl "musseklocka" en sån gammaldags med öron som borde väcka alla människor (förutom mig) Så nu har jag två st, plus den under kudden och alla på mobilen. Nu SKA jag vakna! Det är bara så, jag ska upp imorgon och jobba i helgen så det finns liksom inte på kartan att jag kan försova mig. Något jag dock måste bli bättre på är att koppla av och komma i säng tidigare på kvällarna, eftersom det tar sååå lång tid för mig att somna.. när jag väl somnar befinner jag mig i ett koma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0