Förlösande

Har precis lagt på luren med min vän Jonna, Hon har tendensen att göra riktigt sjuka och roliga saker.. Denna gången imiterade hon en skådespelare, och det var så klockrent! Detta fick mig helt att bryta ihop, jag skrattade så tårarna forsade ner för mina kinder och det gjorde tillslut ont att skratta så mycket, men jag kunde inte sluta. Det var SÅ längesen som jag hade ett sånt ögonblick! Allt släpper, alla hjärnspöken försvinner och allt man oroar sig för byts ut mot ren glädje. Det var näästan så att skrattet gick över till riktiga tårar, men jag lyckades få stopp innan det blev så. Nu mår jag mycket bättre, och kommer somna gott inatt! Flottrace/nollning imorgon efter skolan, kommer bli riktigt kul! Får väl se vem som antar utmaningen av oss, haha! Det är förövrigt en fullmatad vecka ända fram tills fredag, något varje dag förutom torsdag! Nollning, jobb, skola. Men jag trivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0