Framtid, kärlek och medium.

Nu är det sådär mycket i huvudet på mig igen, men jag mår bra! Det är tankar som får mig att bli lycklig! Först ut är att min bästa vän har förlovat sig. Robert gick ner på knä och friade, och hon sa självklart JA! Hon är numera förlovad och väntar tvillingar med sin dröm man. Helt klart är jag avundsjuk på hennes totala lycka men jag är så jävla glad för hennes skull att det ger mig rysningar! Hon är värd allt det här! Jag och Isabelle har suttit ihop under alla år, under tonåren och det tidiga vuxenlivet så har vi delat vardagen tillsammans. Man trodde alltid att vi skulle gå samma väg, och dela allt tillsammans. Nu blev det inte riktigt så, men vad gör det när jag kan ta del av hennes liv? Hon sa för någon vecka sen "Jag älskar att du lever ditt liv" vilket är student/singelliv och klart jag trivs med mitt liv, men jag älskar att hon lever hennes! och att jag får ta del av hennes lycka räcker för mig.


Jag var hos ett medium igår, jag blev paff över så mycket saker som stämde. Mest om hur jag är som person, och vad som cirkulerar runt mig i min vardag. Jag vet inte vad jag ska tro på, eller inte då det var både positivt och negativt. Han fick mig generad, när han pratade om relationer till män så var han inte blyg kan jag säga! Eftersom jag inte vet riktigt vem eller vilka som läser min blogg så tänker jag inte dela med mig mer av den delen. Kan säga såhär, om det han förutspådde stämde så är väl det ganska trist, Men under tiden kan jag ta åt mig av komplimangen som han också gav mig, haha! Alltid bra att veta om man säger så ;) I November skulle det tydligen hända saker. Time will tell!
Jag och Jonna i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0