Fredag it is!

Tentan är nu KLAR, eller känner man sig någonsin klar med en hemtenta? tror inte det, men jag skickar in den nu och ser mig själv som klar. Fortsätter man att skriva när man egentligen inte har något mer relevant att komma med så blir det oftast inte bättre ändå! Nu är det bara att hålla tummarna! ska ta mig en överblick till innan jag klickar iväg den för bedömning. NÅVÄL, Fredagen bjuder annars inte på något mer häftigt. Jag ska spendera kvällen hemma med idol och varma smörgåsar (tips: gör dom i våffeljärnet så blir allt jämnt fördelat) dom som känner mig vet att jag hatar när det är för mycket klet i maten, jag skulle aldrig få för mig att äta en krämbulle exempelvis. Det är min jobb helg denna helgen, så imorgon kommer jag befinna mig på minomin! Lyckades få in tre helger i oktober då jag jobbar både första och sista helgen i månaden, mycket bra för min ekonomi! Nu ska det drickas kaffe med Emelie, den jäveln åker till Thailand imorgon..

Gammal bild som ni säkert sett förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0