Herregud, aaaah! Frustrationen är för till...

img_1499 (MMS)

Herregud, aaaah! Frustrationen är för tillfället total! Blaha blaha är kanske det enda jag har kvar att säga efter ett minst sagt uppgivet och dramatiskt samtal med min vän Jonna. Jag orkar inte tänka på saker som suger energi från mig, jag kanske är en naiv människa, låt så vara men jag vet iallafall skillnaden på snällhet och feghet.. Nej, nu ska jag sova och ladda krafter för en dag med böckerna, tentan är släppt med en deadline på två veckor, bra för en hemtenta så jag vill ta vara på dagarna och försöka bli klar med den i god tid! Bilden ovan är tagen för någon vecka sen, innan utgång om jag minns rätt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0