Höst

Idag känns det verkligen som att hösten är på ingång på riktigt, man känner det i luften, på alla dofter och färger utomhus. Och inte minst så känner man det i kroppen, jag är en sån person som är "känslig" för övergången mellan två årstider. Speciellt från sommar till höst, det har jag alltid varit men som jag skrivit tidigare så handlar det om att försöka ta emot hösten snarare än att springa ifrån den. När jag vaknade imorse var det ytterligare en b l ä dag då allt känns skit. Mamma kom på kaffe, och diskade all min disk som jag inte orkat med.. Underbara, fina mamma som alltid vet när hon behövs som mest. Efter kaffet tog vi oss en tur till Bergvik, köpte en stickad tröja från HM och svart textilfärg, har lyckats få blekning på fler av mina favoritplagg så jag måste färga dom. Ett bra tips om ni har svarta kläder som blivit blekta/urtvättade, färga dom och dom är som nya! :) Köpte sen en sallad och åkte till jobbet, jobbar 15-19 idag. Känns bara skönt att vara på jobbet, jobbar inte ensam längre på veckodagarna och Denise som börjat här är hur go som helst! Med andra ord bara uppmuntrande att jobba, tur det! Smet upp på din sko nyss och köpte mig ett par höstskor, boots-liknade mattsvarta, riktigt snygga! Nu åter till jobbet, hoppas ni har en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0