Innan jag glömmer, så vill jag rekomendera...

Innan jag glömmer, så vill jag rekomendera Mia Skäringers show "dyngkåt och hur helig som helst" som finns på svtplay, den är nästan två timmar och värd varje minut! Kollade på den under kvällen idag och har inte skrattat så mycket på länge.. Hon är brutalt ärlig, och helt enkelt klockren i allt hon säger och hur hon framför det. (i slutet när hon är en manlig porrskådis kanske var det bästa!) hon tar även upp allvarligare och djupare ämnen, men på ett bra sätt så budskapet når fram. Så se den! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla bra! Hon är kung :)

2011-09-20 @ 14:07:20
URL: http://elinjohannaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0