Onsdag

Jag MÅSTE köpa ett par nya hörlurar, jag har ett par baota som jag typ lever i på kvällarna. Bra ljud, bra bas och jag kan lyssna på musik hur högt jag vill när som helst utan att störa någon. Men nu är det så att det är glapp i mina, ljudet försvinner i ena örat titt som tätt och det gör mig vansinnig, det förstör min spotifyupplevelse, får sitta här och vrida och böja så att det ska bli bra ljud, har kommit på mig själv att sitta i riktigt konstiga ställningar för att hålla ljudet intakt! Kanske därför jag har så ont i nacken? Som ni såg förut så har jag spenderat iallafall halva dagen med att skriva tenta, lyckades få ner en del på papper vilket känns riktigt bra! Har även tvättat ALL min tvätt, äntligen ett par rena strumpor ;) Nu på kvällen har jag, Lina och Isabelle varit på middag med fika hemma hos Ninnie, Emmas mamma. Väldigt trevligt som vanligt, det är alltid så behagligt att vara hemma hos henne. Nu hamnade jag här, måste egentligen göra matlåda, men det lockar verkligen inte att ställa sig och laga mat kl 23. Får se hur jag löser det, kommer vara trött på mig själv imorgon om jag inte gör det så det är väl lika bra. Hoppas in haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Haha, du är för rolig! :D

2011-09-24 @ 01:36:15
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0