Tisdag mina vänner

Jag försööker verkligen, försöker med allt jag kan för att komma undan min traditionella höstdepp! Det är alltid lika svårt, den här gången känns det nog ännu svårare. Jag pendlar mellan att vara ledsen, arg, frustrerad och att vilja lägga mig raklång och skratta hysteriskt åt allt som känns skrattretande. Jag är ledig idag, och tänker spendera dagen hemma, med en miljon kaffekoppar, bra musik och förhoppningsvis någon feelgoodfilm eller serie. Ska även sammanställa ett grupparbete som jag ska ha klart tills på torsdag, men det är bara kul! Allt känns ju egentligen jävligt bra, eller? Jo, klart det gör! Jag har världens finaste människor runt om mig, och läser en riktigt bra utbildning som jag trivs med! och ett jobb till och med. Hösten är mysig, superdupermysig. ELLER? haha.. Detta lyssnar jag på idag, gamla låtar som får mig att bli glad och känna nostalgiska känslor i kroppen. Tyck vad ni vill! men visst blir man lite glad?

Bonusmaterial..

Kommentarer
Postat av: Regina

Oj vad pene du var i håret gummsan!!! PÖSS

2011-09-13 @ 17:59:14
URL: http://mebyregina.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi får höst-peppa dig i skolan på torsdag ;)

2011-09-13 @ 19:29:14
URL: http://elinjohannaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0