Det är gött att klaga ibland!

Klaging, jävlar vad det ska klagas och vara synd om. Uh jag kan tycka det är riktigt gött att få klaga ibland, men lika trött är jag på ständigt klagande. Klag klag klag, vill bara skrika SKÄRPNING! helvete (gäller även mig själv), någon gång imellanåt.. Jag har en klagdag, jag är fortfarande lika förbannad på köket även om jag tillbringat senaste TIMMEN där inne. HUR kan det fortfarande finnas saker att göra i ett tomt kök? Lägenheten för för fan tom och ändå är det saker överallt.. Just nu har jag sjukt ont i ryggen, för att jag sitter på en kudde på golvet.. Så jävla stört gjort, men jag har ingen stol att sitta på heller för den delen och sängen är inte bättre den. Jag tänker alltså sitta här tills jag ska sätta mig på cykeln till träningen! Idag är jag förbannad, blandat med att jag vill gapskratta åt precis allt! Ganska bra kombination.. Uppgiften är iallafall klar, TUMMEN UPP! (Björkman, 2012).

Molly.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja då är vi två...Känner mig så som Molly ser ut på kortet :-)Kram

2012-04-25 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0