Godförmiddag, sitter Victors mysbyxor och ...

img_6856 (MMS)

Godförmiddag, sitter Victors mysbyxor och försöker få motivation till att sätta igång med dagen.. Den har inte börjat speciellt bra haha, sojan hade läckt ut i en av kartongerna och på nååågot vis lagt sig ovanför ett litet hål så det låg som ett hav på golvet, det droppar än om kartongen.. Lyckades tappa min smörgås rätt ner i lådan så att det var mjukost både i lådan och på mina fötter. Nyss "ringde" det på dörren, jag kastade mig upp från sängen och slängde stressat på mig kläderna som låg framme. Men nej, det var väl ingen som hade ringt på dörren heller.. Äh, skit morgon. Nu måste jag fortsätta skura bort sojan och göra köket redo för att lämnas. Sen måste jag renskriva uppgiften som ska skickas in idag, sen mina kära vänner ska jag iväg och träna mig medvetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0