Har slängt hur mycket som helst idag, mamm...

img_1914 (MMS)

Har slängt hur mycket som helst idag, mamma har kört två rundor till tippen med full bil.. Har slängt allt från möbler, mattor till porslin. Känns riktigt tomt här inne nu men gud så skönt att komma en bit på vägen! Har tömt hela förrådet och även rensat bland alla papper i köket.. Alltid svårt att veta vad som ska slängas bland alla papper, men har sparat det viktiga i en pärm sen fick resten slängas.. Nu har jag skänken och tvbänken kvar i vardagsrummet som jag ska gå igenom, fortsätta slänga med andra ord. Håller även på att tvätta upp kuddfodral, filtar etc.. Men har gjort mig av med hälften av dom med.. Dom hade gjort sitt kände jag. Alltid lite vemodigt att gå över gamla saker, mycket som tillhör mitt förflutna. Har bara kännt ett stooort behov av att göra mig av med typ allt som bara ligger och samlar damm.. Det ska samtidigt bli underbart att köpa nytt, säng och soffa bland annat.. Kul! Desto mer jag får gjort desto lugnare blir jag, har planerat att ta resten på söndag då jag har en ledig dag hemma igen. Ikväll ska jag och V på "grottmannen" på scalateatern, ska tydligen vara bra! Tror det är en typ av stand-up/teater vet inte riktigt men ska bli kul iallafall, älskar ju sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0