Idag har jag som sag fortsatt med att slän...

img_6172 (MMS)

Idag har jag som sagt fortsatt med att slänga, sortera och packa.. Har hunnit med alla lådor och skåp i vardagsrummet men det är fortfarande mycket kvar, alla skåp i köket ska bli tomma och porslin etc ska packas ner.. även garderoben måste bli näst intill tom tills på söndag, får packa ner det jag vet att jag inte kommer använda helt enkelt.. Får fortsätta imorgon kväll och fredag för nu är jag helt slut efter ett 90min pass på friskis, min nya favorit skivstång kombinerat med spinn. Victor slutar precis nu och kommer snart hem, laga mat och läsa inför morgon! Bilden är på en fin bok som jag fick av Victoria för många år sen, hon hade skrivit små dikter och visdomsord i den, det var under en tid som jag hade det tufft.. Sånt värdesätter man verkligen då. Fick tillbaka tentan i hälsopsykologi idag, bra feedback med konstruktiv kritik - Godkänd! Ja jag borde vara nöjd att jag klarade den, men självklart känns det surt att jag inte nådde upp hela vägen.. Hade behövt lägga mer tid på både läsandet och skrivandet, dock är det svårt att få ihop som timmarna ibland.. Uni menar att man ska lägga 40tim i veckan på studier men det skulle jag aldrig fixa, men helt klart behövs det en hel del timmar utöver föreläsningarna. Salstenta i denna delkurs bland annat, ska försöka ta revanch.


Kommentarer
Postat av: din goa mor

du är bara inte van att bara få godkänt din lilla unisråtta pussss ongen min

2012-04-18 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0