Inte många dagar kvar tills jag flyttar nu...

img_6229 (MMS)

Inte många dagar kvar tills jag flyttar nu, jag ska lämna min klippa och trygghet som jag länge suktade efter - ett hem där jag trivdes efter många om och men. Självklart känns det lite sorgligt, det kommer vara tråkigt att inte ha världens bästa granne! Men Andersson, om du läser detta så har jag redan planerat vinkvällar för oss på ballen i sommar, med och utan män ;) Har många bra minnen från den här lägenheten, tiden som singel ihop med vännerna när vin var givet varje lördag! haha, att inte golvet har gått sönder efter alla nätter man har dansat som flodhästar och skrikit oss hesa (försökte väl sjunga..) Det jag vill komma till att jag ändå känner mig klar här, jag ska flytta till en större finare lägenhet tillsammans med någon som jag vill leva med.. nytt äventyr, men även en större trygghet. Mina galna utekvällar med tjejerna kommer fortfarande finnas med i bilden självklart ;) Nu ska jag dricka upp kaffet och sätta igång med lådorna.. Det tar fan aldrig slut, men min tid gör!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Men det är givet att jag kommer på vinkvällar på ballen!!!

2012-04-20 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0